Registrace do našeho systému Vám přinese řadu výhod.
Nastavíme Vám výhodnější ceník služeb, který zvolíme podle zaměření Vaší firmy.
Pokud budete mít zájem, dohodneme se spolu na platbách systémem měsíční fakturace. Při převzetí zakázky nám pouze podepíšete doklad o převzetí a z těchto dokladů Vám bude jednou měsíčně vygenerována a zaslána faktura.
Rozvoz nebo zasílání zakázek
Naši klienti s pravidelným měsíčním obratem nad 3000 Kč mají rozvoz zakázek po Brně zdarma. Pro dopravu do jiných regionů zasíláme aktuálně zvoleným dopravcem, rovněž zdarma.
Klienti s menším obratem mají rozvoz zakázek po Brně za 100 Kč vč. DPH, zakázky nad 2000 Kč vč. DPH jsou zdarma.
Pokud jste se rozhodli stát se naším stálým klientem, velice nás to těší.
Budeme potřebovat:
- Vaše fakturační údaje,
- jste plátce DPH, ano - ne,
- kontantní osobu - to jste pravděpodobně Vy,
- způsob platby - účtenky, okamžitá fakturace, měsíční fakturace,
- osobu, se kterou máme komunikovat ohledně platby, tedy kam budeme zasílat Vaše faktury,
- faktury Vám stačí pouze e-mailem nebo je chcete posílat i poštou?
Po registraci Vám sdělíme Vaše registrační číslo. Po té již můžete svoje objednávky posílat na print@copycentrum.cz. Při objednávce uvádějte svoje registrační číslo, kvůli případným nastaveným slevám. A také uveďte informaci, jaký doklad chcete.
Těšíme se na spolupráci s Vámi.