Vážení zákazníci,
z důvodu usnesení vlády České republiky ze dne 14. března 2020 č. 211 ( a nyní nově od 22.10.2020) o přijetí krizového opatření jsou naše pobočky pro veřejnost uzavřeny a nadále fungují pouze jako výdejny.
V našich dílnách provoz normálně běží, tiskneme, laminujeme, vyrábíme. Vaše zakázky však nyní přijímáme jen ON-LINE, a to:
E-MAILEM
Kounicova přijímá objednávky na e-mailu info@copycentrum.cz
Business Park na Londýnském náměstí bpark@copycentrum.cz
Tišnov na e-mailu tisnov@copycentrum.cz
Více kontaktních informací o pobočkách naleznete na stránce Kontaktujte nás.
ON-LINE systémem zadávání tiskových souborů na našem webu.
Pro tisk fotek využijte FOTOSBĚRNU na našem webu.
Pro výrobu razítek, potisk textilu, výrobu fotodárků atd. využijte náš E-SHOP.
PLATBY
Po dobu krizových opatření přijímáme platby pouze platební kartou
a upřednostňujeme platby převodem předem. Naši registrovaní zákazníci mohou platit fakturou se splatností.
Pokud jste firma, doporučujeme Vám registraci do našeho systému a pobírání výhod registrace ve formě výhodnějších cen, fakturace se splatností a rozvozu zakázek. Více informací o registraci do našeho systému a jejích výhodách si můžete přečíst pod odkazem REGISTRACE.
VÝDEJ ZAKÁZEK
Na našich výdejnách v Brně na Kounicove, v BusinessParku na Londýnském náměstí (tj. u Ústředního hřbitova). V Tišnově na Janáčkove u kruhového objezdu poblíž nádraží. Více informací naleznete na stránce Kontaktujte nás.
Po dobu krizových opatření posílujeme kapacitu rozvozu a nabízíme rozvoz po Brně a také Tišnově za výhodnějších podmínek.
Cena rozvozu u zakázek do 500 Kč - 80 Kč.
Zakázky nad 500 Kč zdarma.
Zasílání dopravcem. Aktuálně nejvíce využíváme Zásilkovnu - na výdejní místa, ale i na adresu. Zasílání je zdarma u zakázek nad 4000 Kč, registrovaní zákazníci mají výhodnější podmínky. Více pod odkazem REGISTRACE.
AKTUÁLNÍ PROVOZNÍ DOBA:
Kounicova 7:00 - 19:00
BPark 9:00 - 17:00
Tišnov 11:00 - 17:00, v pátek do 16:00